Äntligen hemma!!

Hejsan!
 
Har inte bloggat på två dagar så tycket de var bäst att göra det nu :).
Idag så har jag varit i skolan som vanligt, de var kul. Slutade en timme senare bara för att jag hade PH-sammtal , personligt handledar-sammtal.I skolan så har jag haft matte, svenska, engelska och labb. De var jätte kul på labben :).
Just nu är jag hemma och är vrålhungrig, men mamma håller på att göra mat som tur är. För tåget var lite försenat och de gick i ett annat spår och sen gick jag ner till stan från skolan, men de var skönt att ta en liten promenad ner på stan. Med lite bra musik skadar inte när man går :).
Sitter och tittar på äntligen hemma på tvn, älskar de, när dom inreder och ser hur fint ett resultat kan bli sen!
 
- Hur har ni haft det idag på skola/jobb? :)
 

Kommentarer
Postat av: Isabella (tinkerbella.blogg.se)

Svar: jag lägger ihop dom i Photoshop i ett dokument :) Kram

Svar: Okej, tack! ;)
jossezsite.blogg.se

2012-08-30 @ 12:22:24
URL: http://tinkerbella.blogg.se
Postat av: E B B A

Sjukt fin blogg!
Lämna gärna en kommentar på min (=

Svar: Tack! :)
jossezsite.blogg.se

2012-09-01 @ 20:47:43
URL: http://snorptorpan.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback