Home sweet home!

God förmiddag på er!
Igår efter middag kom vi hem och de va bara så skönt att få vara hemma igen efter en långtids campning, denna härliga sommar med nära och kära ♥. Jag har köpt massa saker på semestern i år och ni kommer få se dem, lovar! men när jag orkar och har tid. Jag vet inte hur jag ska visa dem för er, om jag ska göra en video eller bilder, aja... får se hur det blir. Kommentera gärna med förslag :).
 
I år har vi campat på öland, eller jag har varit där med mina sysslingar (stavning) och deras famij. Efter de så åkte vi till lidköping och träffade alla andra vänner och familj. Och så fick jag träffa mamma och pappa igen ♥. Och de va där jag shoppade mest hihi^^. Sedan åkte vi till örebro och badade i de roliga äventyrsbadet. Skojjigt!!
sist men inte minst åkte vi till rullsand. Men de är skönt att vara hemma efter en lång tids semester i år!
 
HOME SWEET HOME! ♥
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback