Sälen, Hundfjället

Bild från google
Hejsan, och god kväll på er!
Jo, nu är det så att jag bloggar från min dator upp i Sälen, Hundfjället. Är där med mina kysslingar och deras familj plus min familj. Ska bli riktikt kul över nyår, imorgon :) Imorgon är det första dagen i backen och det ska bli riktigt kul. Det finns en jättebrant backe som heter "Väggen", och den ska jag åka någondag.
 
Jag lovade er att lägga upp en instagram vecka här på bloggen, varje vecka och det ska jag göra! Men det är bara det att min mobil är lite seg och att jag tog slut på min internetsurf tidigare idag när vi åkte upp hit. Men jag kägger upp det så snart jag kan och det kommer komma upp bilder där också, följ mig på instagram @joozzee.
 
Det kommer upp bilder här på bloggen också från denna resa! :)
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback