Sista dagen för 2012!

Gott Nytt År!, Hoppas ni har haft en toppen dag hittils :)
 
Det har iaf jag haft. Jag är ju som sagt i fjällen och åker skidor och det är så kul. På förmiddagen åkte jag skidor och nu tänkte jag åka snowboard på eftermiddagen.
Arkivbild från 2011 i Funäsdalen - Canon EOS 1000D
 
Jag hoppas att ni får en toppen nyårs-afton ikväll. Själv kommer jag ha jätte trevlig kväll och dag med mina nära och kära, vi ska gå ut och äta på kvällen och sen blir det att smälla av raketer vid tolv slaget! Ännu har inte vi fått tag på några raketer men omdet inte blir några raketer för oss så kommer nog det ändo explodera ikväll ;)
 
Ska nu gå och göra i ordning mig för en halvdag i backen :)
Bloggar nog på afterski, om det blir något sånt?!!
 
Hörs lite senare, Hejdå! ♥

Kommentarer
Postat av: HaNzA

Är den där bilden ifrån Funäsdalen ? Kram

Svar: Ja det är den :)
jossezsite.blogg.se

2013-01-01 @ 23:58:09
URL: http://hanza.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback