Snö!!!

God kväll!
Det var länge sen jag gjorde en uppdate från mobilen ;). Ligger just nu i sängen och tittar på Solsidan. Brukar somna till det haha^^.

Men iaf, idag har jag haft skola som vanligt jobbat arslet av mig-haha. Har religion-redovisning imorgon om "jämställdhet i de olika världsreligionerna", jag och Sandra har Buddhismen. I efter middags vid halv två satt jag och skrev 2 sidor långa med faktatext till redovisningen.

Var väldigt stressad när vi skulle gå till basgruppdamlingen vid två. Men problemet var att jag inte hittade en dator i zonen jag skulle jobba i så gick liksom runt i tio minuter. Men jag hann iallafall börja skriva XD.

Nu ska jag ta och somna, är väldigt trött! • God natt på er!! <33


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback