Bloggdesign tävling & Dagens blogg tävling! :)

Hej på er!
Just nu sitter jag och ska skriva ett roligt och intressant blogginlägg för er! ;)
I ett inlägg förut, har jag skrivit att jag ska ha en dagens blogg tävling och plus den som vinner får en helt ny gratis-design också! :) ...Det är inte dåligt vaa? :)
 
- Här nedan kan ni se vad ni måste göra för att kunna vinna, och så kan ni se designen+headern ni kan vinna! :)
(bilderna är från wehearit)
Gör såhär för att va med i tävlingen:
1. Komentnera "jag är med".
2. Skriv varför ni vill vinna
- Jag skriver ut ett inlägg en vecka tidigare innan jag väljer ut dagens blogg vinnare!
Det finns ett 1:a och 2:a pris.
1:a pris:du vinne headern och blir dagens blogg jag länkar i min blogg.
2: pris : Du vinner headern!
3´pris: du blir dagens blogg!!
 
Lycka till!! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback