Vassunda - Huddinge

God kväll på er!
 
Idag har jag vairt på match och vi mötte huddinge, resultatet blev 7-14 till Huddinge. Det gick inte så bra för oss, alla var typ småskadade sjuka och var bort resta - nu över höstlovet!, men alla kämpade på så gott som man kunde. Tidigare idag har jag inte gjort så mycket. Ikväll ska vi äta min favorit rätt, grekisk sovlaki, såå gott!! Men nu så sitter jag här och updaterar för er :) som jag måste göra oftare :P...
 
På höst lovet så kanske jag ska gå på musik-kurs. Det är när man får jobba i studio, hur man skriver en egen låt, göra en egen musik video osv... Ska bli så kul om jag har tur som kommer in fast slutdatumet har gått ut, men vi vår väl se vad som händer!! :).
 
-Vad har ni gjort idag?, och vad ska ni göra på höstlovet? ;)
Kram!! ♥
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback