Good morning and good night, a wake up in twilight?!!

Hejsan!

Sitter och bloggar nu vid denhär tiden är supertrött även fast jag somnade runt 23.30 igår-men det är därför det var tidig uppstigning igår - för att dela ut 2500 äppel-korgar i Uppsala, så att vi skulle få in pengar till handbollen. Det var jobbigt men värt! :)

 

Imorse var jag hos min kusin Malin, sov över, för att mina föräldrar var borta på min fabrors fets. Imorse blev det film för mig och Malin, vi tittade på Harry Potter Dödsrelikerna Del 1 och Del 2, men hann inte se klart den så det får bli någon annan gång. När jag kom hem har jag varit med Hanna "kika in på hennes blogg, http://hanza.blogg.se - hon bloggar om mat och foto, en bra och intressant blogg för dig som gillar bakelser och foto!!".

 

När jag var med Hanna så var vi ute och fotade och gick runt i områden och gjorde videos, kul,kul!! Vi var också ner i hallen och skulle titta på handbollsmatcher men då var det slut :/. Haha^^....

 

Sitter just nu och lyssnar på ONE DIRECTION och ska börja titta på en film som börjat gå nu, på TV4! :) Är det någon utav er som brukar titta på Wiliams Lista? :)

 

Rolig!!! Ni kan se den genom att klicka på länken ;)... Ojj, det blev ett ganska långt inlägg men vi hörs imorgon!

God kväll på er! ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback