29/4

 
bilder från Top Model Event

Bloggar en liten snabbis innan jag ska gå och lägga mig. Idag är det måndag och jag har bara varit hemma och tagit det lugnt eftersom jag är ledig fram till på torsdag. Skönt! Jag sov till halv tolv så har inte hunnit gör så mycket idag iaf. Imorgon är det sista april och på förmiddagen ska jag åka in och titta på forsränningen med ett par kompisar vid fyrisån och efter det ska jag möta upp mamma och pappa inne i stan eller här hemma. Vi ska kanske åka in till mina kusiner och farmor och farfar för att umgås med dem på eftermiddagen/kvällen.
Nu ikväll möblerade jag också om mitt rum. Flyttade bla. på skrivbordet och min byrå plus det jag hade vid sängen. Det kanske kommer upp en room tour när jag redigerat videon i imovie, men vet fortfarande inte hur jag gör :P Ni får jätte gärna komentera om ni vet hur man gör. Problemet nu är att jag inte vet hur jag lägger in själva videon/bilderna i imovie.
 
Lika bra att jag berättar det nu! Det kanske inte blir jätte mycket bloggning framöver för jag har fortfarande problem med internet, men jag ska försöka göra ett eller två inlägg om dagen så blir det iaf nån uppdatering här :)
 
Vi hörs imorgon, God Natt! ♥
 
Vad har ni gjort idag?! ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback