Coolish

Glasögonen och armbandet jag köpte igår! :)
 
Nu tillåter i alla fall internet att ladda upp bilden på det jag köpte igår som inte fungerade igår kväll. Idag har det varit bra i skolan igen. Lite mycket att göra bara men det gick bra ändå. Pluggat no (fysik), musik, idrott, historia och fortsatt på mitt svenska prov. Det är det jag har gjort i skolan idag. Eh, det var meningen att jag skulle träna idag asså gå på pass, men fick ont i knät på idrotten så får skippa det idag och träna upp musklerna runt knät imorgon efter skolan istället. Ska nu fortsätta träna upp dom så att som rör sig bakochfram istället för i sidled hela tiden och det är anledningen till att jag får ont :(. 
 
Bloggar lite senare igen. Love to you all! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback