Första skoldagen...

 
Har varit helt okej. Vi började klockan 12.00 och gick till 14.15 för att få information osv. Dom nya eleverna som börjar i 6:an och andra klasserna börjar tidigare för att som ska få träffa lärarna och se hur allt fungerar eftersom vi har ett annat system än vanliga skolor. Sen har vi fått våra skåp, block och loggbok och fått veta lite vad som kommer ske under denna vecka. Men jag tror det kommer bli ett bra skolår för det är ju sista året för mig och kan inte fatta att jg går i 9:an nu?!! Känns fortfarande som att jag går i 8:an men vet inte varför?? et är kanske för att man vet att detta är sista år i grundskola för alla som börjar i 9:an nu, och vet att man inte kommer gå i samma klass med sina kompisar i 3 år-och inte träffa varandra lika mycket :( Nej, usch! Måste sluta skriva det nu men jag kan fortfarande inte ta in det i huvudet att jag går i 9:an haha!!
 
Efter skolan åkte jag en stund till farmor och farfar för jag skulle träna klockan fem och då hinner jag inte åka hem hit och hämta grejorna så jag var hemma hos dom och spelade kort, chicago. Jag vann inte denna gång heller haha, måste verkligen spöa farmor och farar nästa gång hahah XD. Idag gick jag på step-up som jag kommer/eller ska göra varje måndag på Väderkvarn. Och det gick mycket bättre idag än vad det gjorde förra gången och då var det min första gång men idag gick det SUPER BRA :D Jag går på passet som går 17.00 på Väderkvarn och det är med Eva C. I fall om ni undrar om vilket pass det är. 
 

- Nu ska jag gå och fixa mig innan jag ska gå och lägga mig, är rätt trött efter ett hårt pass step-up i en timme. 
God natt så hörs vi imorgon! Puss på er sötnosar ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback