Take me back!

Bilder från Thailand förra året! 
 
Idag har jag gymat och gått på spinning-pass. Jag bokade gym-instruktör tidigare i veckan så idag fick jag gå upp halv åtta och göra i ordning mig för gym-instruktionen började klockan nio till tio. Det var kul men jobbigt för benen och knänen. Behöver verkligen bygga upp dom för dom rör sig i sidled istället för framåt och bakåt. Det gick bra iaf så ny ska jag försöka gyma två gånger i veckan och gå på pass så mycket jag kan :) Imorgon kommer nog Daniela hit så ska vi bada tillsammans i min pool eller på särsta badet men det får vi se imorgon. Men det ska bli kul! Vill bara påminna er om att jag kanske inte bloggar varje dag nu under några veckor för att vårt internet är segt igen och det tar så lång tid att allt ska ladda upp på sidan osv. Men jag ska försöka så gått jag kan. Så då vet ni om anledningen till varför jag inte uppdaterar då & då. 
 
Ha det bra mina kära läsare! ♥
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback