Full speckat schemat imorgon!

Mysig bild på min katt Tussan från i sommras ♥
 
Helu! Idag var det sista dagen i skolan och imorgon är det avslutning och äntligen får vi jullov!!! Har längtat efter julen :) Idag efter skolan åkte jag ner på stan och bytte väskan till en ny men jag får nog kanske lämna tillbaka den också för den börjar också spricka i handtagen så får hitta en annan :/. Funderade ju på en longchamp men dom är rätt dyra. Typ 600-700 spänn!! Eller dom kanske är värda det? och då är dom i bra kvalite???! Inte vet jag eftersom jag aldrig haft en sådan väska. Det var synd att väskan jag fick i födelsedags present skulle "gå sönder". 
 
Imorgon är det ju avslutning i skolan och det ända vi ska göra är städa, fika och få våra betyg så det är inte så mycket vi ska göra. Sen ska jag hem och fixa lite inför kvällen då mina tjejor kommer hit på middag för att jag fyllt år. Är så sjukt taggad!! Har typ inte haft någon middag eller något sedan ja, jag vet inte vad haha men nu ska det äntligen bli av efter några år! :D 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback