macskal.se

Hej! Ville bara meddela till ni som har en apple-dator (laptop). Ni vet ju att det finns skal och allt såntdär till ipad´s och iphone´s men visste ni att det även fanns för macbook´s/air osv???!!.... Jag har vetat att det finns att köpa men ej vart. Så nu tänkte jag tipsa er om den hemsidan. Hemsidan heter www.macskal.se - där kan ni hitta allt till era mobiler, ipad´s, datorer, tillbehör mm... Jag har macbook pro utan med retina skärm Ni som vill beställa från deras hemsida var noga med att titta vilken stolek du har på din laptop, vad det är för sorts dator (air, macbook pro, white osv...). TITTA OCKSÅ SÅ ATT NI KÖPER RÄTT SKAL!!  När jag skulle beställa så trode jag att jag skulle ha macbook pro med retinaskärm, men det visade sig att jag inte hade retinaskärm. Macbooken med retina är den macbook pro som är lite tynnre än macbook pro, men tjockare än macbook air och inte har CD-enhet → TÄNK PÅ DET!!.  På mina dator så har jag också 13.3 men du som har 13.3 eller något annat mått än tex. mer än bara 13 ska då ha stolek 13 på ditt skal. 
 
Dethär beställde jag hem igår: 
 
- Det finns ockå massa olika färger, och jag kan säga att det är billiare på nätet än om ni skulle gå in i en vanlig butik och köpa det plus att det inte finns lika mycket att välja emellan i butiken som på nätet! Men var noga med att ni inte beställer fel storlek eller fel sort till er dator!!! :*
 
Lycka till med er beställning och jag hoppas ni blir nöjda. Jag lägger upp en bild här på bloggen då jag fått mitt skal till min lilla dator. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback