Fast update

Hejsan! Gör ett snabbt inlägg för att jag måste gå till bussen snart.
 
Idag har det varit lugnt i skolan, jobbat med olika ämnen (orkar inte rabla upp alla här). Efter det tog jag bussen upp till Gränby Centrum för att träffa mamma där. Vi skulle handla där och så klippte jag mig också. Det behövdes verkligen för mitt hår var långt och slitet nere i topparna så det var skönt att bli av med det.
Åhh!! Det är jätteskönt att vara hos frisören. Älskar när dom håller på med ens hår, tvättar det, fönar osv --> häller i massa produkter och tar hand om det ett tag. Tycker inte ni det? :) Och sen när det är klart så är det alldeles rakt, fint och lent :)
 
Måste gå, hör av mig efter träningen, puss hej! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback