Nytt nr av: FOTO

Canon EOS 550D/ Objektiv: 18-55mm
*När mamma hade hämtat posten idag, låg denna härliga foto-tidningen som hade droppat ner under dagen :). Jag fick denna tidning i julklapp, eller rättare sagt prenumerationen (stavning), mamma och pappa gjorde så att jag fick 5 nr av denna tidning i julklapp, och jag får denhär tidningen varje månad :) 
 
Hej!
Idag är det den första skoldagen efter sportlovet. Jag kan säga att det är både tråkigt och roligt, för det första tycker jag det går fort i skolan och man får träffa alla kompisar, men det är inte så kul att "jobba"- kan jag hålla med er om :) ^^
 
Vad tycker ni om att skolan har börjat igen? :)
 
♥ Sitter nu och tittar på Familjen Annorlunda, tycker det är så kul att titta på haha^^ :P
Men nu är det paus och ska snart gå ner och hämta något gott att äta på hihi... Nej!, ojj! Nu har det börjat igen för typ 10 min sen, aja får gå ner och hämta något i nästa paus.
 
Hörs om en liten stund! :)
 
Ps. Som ni oxå kan se, så har jag gjort en liten förändring i designen. Blev faktiskt väldigt nörjd :)
Komentera vad ni tycker!
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback