@ Hannas House

Hejsan! Hur mår ni? Jag mår alldeles utmärkt. Förlåt för att jag inte har bloggade igår men jag var hos Edgar med några kompisar på eftermiddagen sen på kväll sovda Daniela hos mig för att hon orkade inte åka hem. Men jag skulle i alla fall blogga igår men när jag väl skulle göra det så var det dåligt väder och internet fungerade, sorry for that! Idag åkte jag och Daniela in till stan för att jag skulle kanske träna på Friskis & Svettis eftersom jag hade ställt mig på reservplats men fick den tyvärr inte så då åkte jag till Hanna för att vara med henne och jag ska sova över hos henne till imorgon! Så det blir nice. Men imorgon ska jag i alla fall träna klockan tolv då jag ska gå på pass "medelgympa" och sen på fredag ska jag vara på gymet i stort sätt hela dagen :) 
 
Nu ska jag gå och vara lite social mot min kompis så vi hörs imorgon då på kvällen för då är jag hemma! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback