I´m Back

 Jag igår på sista matchen i B-slutspel
Hej svejs! 

Nu så är jag tillbaka i husvagnen igen och nu surfar jag lite på datan och jag & mamma ska snart åka in till centrum och kolla lite. Igår åkte vi ut i B-slutspel då vi mötte något norskt lag. Men vi förlorade med inte så mycket och vi gjorde vårt bästa vi kunnde men jag är ändå nöjd med denna vecka i Partille Cup. Igår och i förrgår han vi gå på Liseberg och jag åkte ganska mycket. Jag åkte bl.a kanonen, balder, flumride, kålerado (stavning), lisebergståget och lite annat. Sen har jag också spelat ganska mycket hehe... Men jag vann 200g chocklad på mitt sista försök igår :) Har aldrig vunnit på hjul men nu gjorde jag äntligen det!! 
Ps. Jag kommer göra typ bildspel från veckan men jag kn tyvärr inte lägga upp på bloggen för man kan inte ladda upp videos längre på videofy.me från datan utan bara mobilen :( Men bilder kommer ni få se lite då och då! ;)
 
Nu ska jag snart äta så måste börja avrunda här. Men jag bloggar när jag kommer tillbaka senare på eftermiddagen! Puss, hej! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback