Instagrambilder: Del 3

ph 1: Ätit pizza nere i Västervik// ph 2: ätit frozen yoghurt på Gänby Centrum med mamma idag!// ph 3: Varit i Lysekil och tittat på Gyllene Tider// ph 4: Varit på Liseberg med handbollslaget.
 
Hellu! Det var den sista delen av mina senaste instagram bilder så jag hoppas att ni är nöjda med dom så länge. Men jag håller med er. Måste verkligen skärpa mig när det gäller att visa mina instagrambilder för er - ska försöka göra så gott jag kan nu framöver :) Min dag idag startade med att jag och mamma åkte in till stan för att göra ett besök hos doktorn för att jag har eksem i armväcken och är jätte-torr på min hals och under hakan :( Men nu har vi varit hos doktorn och fått ny salva osv. Det är bara att smörjain ekxemen och min lilla torra hals 10 dagar framöver så får vi se om det har bättrat sig eller inte. Efter vi var hos doktorn åkte vi till Media Markt och kollade om jag kunde ha simkort på ipaden men det gick inte för jag kan inte stoppa in ett simkort i den så det får vi lösa med abonemang eller nåt... Sen åkte vi till 3 på Gränby Centrum och kollade lite där med ipaden, telefoner och allt möjligt :P Vi hade tänkt åkte till mormors hus men det blev det inte utan det blev lite shopping (visar senare vad jag köpt) för mig och mamma, och sen när vi skulle åka hem så tog vi en Frozen Yoghurt (andra bilden ↑). Sist men inte minst så svängde vi också förbi Friskis & Svettis för att jag skulle köpa månadskort och nu kan jag börja gyma och gå på pass! :)
- Så så har min dag sett ut. Hur har eran dag sett ut? :)
 
Imorgon ska jag till Edgars landställe med Daniela och hans kompis Calle så det ser jag fram emot och vi kommer nog ha kul! 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback