Kycklingwrap

 
God kväll! Jag och Sandra har precis kommit tillbaka från duschen i servicehuset. Det var skönt att få duscha av allt klor och salt-vatten som vi badat i idag :) Jag hoppas att ni också har haft en bra dag och fint väder framför allt. Just nu sitter vi och väntar på maten och samtidigt som vi gör det så ändrar vi lite bilder på facebook och lyssnar på musik. Men ikväll ska vi i alla fall äta kycklingwrap med taco-chips. Yummie! - Vad ska ni äta ikväll? :) 
Som ni ser ovan så fotade mamma lite på mig och Sandra igen ikväll ↑. Efter maten vet jag inte vad vi ska göra?! Vänta in min farbror (Bengt) och hans fru som ska komma ikväll för det blev strul för dom, idag när dom skulle hämta husvagnen för dom hyr varje år. Men vi kanske gå till ladan och tittar på uppträdanden eler nåt :) 
Jag tror inte att jag kommer blogga mer idag men kommer göra det imorgon igen! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback