Musik tips: Hur lägger man in spotify listor/låtar i bloggen?

Hej igen! Det var ett tag sen jag visade hur man gjorde aker i bloggen som tex. byta header eller länka en hemsida fast med ett annat namn. Nu tänkte jag visa hur jag har lagt in spotify låtarna/listorna på bloggen som man kan lyssna på bloggen. 
 
Såhär gör du: 
1. Gå in på spotify och välj en låt/spellista som du vill dela med dig på din blogg.
2. Ställ pekaren på den spellista/låt du väljer och högerklicka. Se bild nedan för ↓
 
3. När du har höcker-klickat trycker du på "Copy Embed Code". 
4. Klistra sedan in koden på HTML-ikonen som är ovanför själva inläggsrutan där du skriver ditt inlägg.
 

Svårare än så var det inte! Kommentera järna om ni har några fråger eller om jag ska visa något annat hur det går till. Ha det så bra! 
 
 

Kommentarer
Postat av: Therese

din blogg e jätte bra läser den varje dag! fortsätt blogga :D

Svar: Haha! Tack Therese! :) <3
jossezsite.blogg.se

2013-07-19 @ 21:50:24
URL: http://tessmo.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback