Sommar design

Hola! Ville kika in lite så att ni inte trodde att jag hade lämnat bloggen ett tag. Jag bloggade inte idag innan jag åkte till Sandra för jag han inte. Jag behövde bara göra i ordning mig sen var det bara att åka in till stan. För mamma och pappa skulle till mormors hus och rensa lite med Janne, och då passade jag på att vara med Sandra idag igen :) Daniela kunde inte för hon skulle ha gäster, men jag kommer träffa henne på torsdag. - Mer om det lite senare i veckan. Jag tog med min cykel till stan för att jag och Sandra tog en liten cykeltur till Gränby och köpte lite saker. Jag köpte ett paket silverringar från Ur&Penn, ALLA SMYCKEN 20 KR!! :D SÅ PASSA PÅ!
Det var bara det jag köpte för jag får min lön om ett litet tag! Vet inte när exakt??... Men passade på när det var 20 kr på ALLTING! :D :D Så skynda er innan allt ta slut! Sen gjorde vi inte så mycket mer än cykla förbi kiosken påvägen hem för att ha något att tugga på haha^^.
 
Som ni ser så har jag bytt header! Blev nöjd för jag fick sätta på min gamla laptop för att mecka ihop headern. Ville ha en ny fräch header till i sommar och jag hade haft min gamla så länge och passade på att byta och nu orkade jag även göra det för engångs skull! Men vad tycker ni? :) Kommentera gärna och säg vad ni tycker. 
Just nu sitter jag och tittar på någon serie och ska fortsätta med et en stund och sen gå och lägga mi i TID ikväll! Fick inte mycket sömn inatt men jag klarade dagen iaf. Godnatt och sov gott! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback