Västervik Dag 2 - Sol,Bad & Glass

Bilder från badet idag! 
 
Helu! Idag vaknade vi runt 9.30 för vi låg kvar en stund eller iaf jag haha. Har inte sovit jättebra inatt för jag har typ rullat in i skåpen som är vid min säng och slagit mig ett antal gånger. Efter vi hade ätit frukost och fixat oss gick alla till poolen och badade. Det är varmt och då kan det vara bra att svalka sig lite då och då :) Men nu är vi i husvagnen igen och ska flytta våran husvagn till dom andra för vi hade ställt oss utanför haha^^. Lite roligare än att vi står forever alone på en plats och dom andra tillsammans. "Ps. Det står 3-0 till Sverige mot Island i Dam Fotbollen". Nu ska vi gå ut igen för vi tänkte cykla till Lager 157 som ligger 2 min bort från campingen. Måste köpa ett par shorts som jag kan sova i för mina som jag tog hemifrån var för små hehe... 
 
Ni får ha det så bra så kanske jag hör av mig lite senare! :) 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback