20132911

 
Äntligen Fredag!! och förlåt för att jag inte har bloggat så ofta denna vecka men har haft fullt upp med skola och träningar. Igår hade vi match i Enköping och vi förlorade med 14-7. Jag kan säga att dommarna inte var bra och enköping spelade fult!! Många av deras spelare fick utvisningar många gånger. Matchen började iaf 20.00 och jag kom hem typ vid 11 - för att jag kom till stan 21.15 och då svängde jag och mamma förbi Mc Donald´s på vägen hem för att köpa middag till mig, haha. Jag spelade andra halvlek med magont vilket inte var så bra men jag kämpade på. Vi hade en spelare från Island som åker hem imorgon vilket är tråkigt och jag blev bra vän med henne och jag önskar henne en bra tid i Island med nära och kära. För mig tyckte jag att det var kul att känna och spela handboll med en som inte kommer från Sverige så vi fick snacka lite svengelska vilket var en bra träning för det engelska språket. 
 
→ Idag hade jag en bra skoldag, typ en halv faktiskt för nästan alla 9:or åkte till Katedral Gymnasiet för att gå på öppet hus. Vi var nämligen i Falun när det var öppet hus förra gången så denhär gången var det mer som ett "privat! besök för bara oss och vi fick vara med på en lektion. Själva skolan var fin men jag tyckte det inte fanns några linjer som passar mig hehe.. Jag är mest för et estetiska-programet (Hagströmska), äventyr & turism (Real Gymnasiumet och handels-programet (Thoren Bussnies School eller någon annan skola). - Har inte bestämt mig än utan det är ett tag kvar. 
 
** Freydish if you see this I´m just wanna to say: It was nice to know you and i hope you had a great time in our team and i´m gonna miss you. I wish you a great christmas-eve back in Island with you friends and family this year. ^^Besides I don´t know wich date you celebrate christmas-eve haha?!! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback