Ta mig tillbaka!!

Koh Samet, Thailand 2012♥
 
Hej! Glad Lördag på er eller vad man nu ska säga :) Igår orkade jag inte blogga för var så trött gick och lag mig redan vid elva efter jag hade kollat på film, Pitch Perfect. Som var helt okej, men det är en typsikt tjejfilm enligt mig haha. Har ni sett den? Vad tyckte ni om den? - Som ni kan se också så gjorde jag en ny esign igårkväll som jag blev nöjd med. Lag till lite vita prickar som snö eftersom vi går in på vinterhalvåret ganska snart så då tyckte jag det var passande. Skriv järna vad ni tycker! 
 
Som sagt så är det ju Lördag idag och jag ska åka in till stan med mamma och pappa för att kolla på XXL och en extrahjälm till moppen så att jag kan skjussa folk när jag har mitt körkort!! Sen ska jag fråga också om man kan kolla på Ikea för det var längesedan haha^^. Ikväll ska vi bort till min morbror som har fyller år!! :D... Nu checkar jag ut för att göra i ordning mig innan vi ska åka. 
 
Ha en trevlig lördag, Puss&kram! ♥

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback