Äntligen mina ♥

 
Hej! Idag vaknade jag upp vid 08.30 och låg kvar i sängen till typ 11 för jag kollade på film och gosade en stund i sängen innan det var dags för mig att gå upp och göra i ordning mig. Tog en skön dusch också innan jag käkade pizza till brunch och sen tog bussen och tåget in till stan. Det var meningen att jag skulle träffa Johannes och Sandra men det blev ingenting med det för att vi hittade inte på något att göra förutom att gå på bio men det var så fint väder ute och vi hittade ingen film som alla var intresserade av så det blev inget alls. Jag åkte till vaksalatorg till mamma och Inger istället för dom stod och sålde massa saker. Det gick väl sådär men lite har vi fått sålt i alla fall. Jag hittade dessa vita converse som en kvinna sålde för 300 kr men vi fick dom för 280 kr och det är billigt för ett par converse som annars kostar 700 på Stadium typ. Haha. Blev väldit nöjd och dom var helt nya och oandvända så det var ju också bra :P. Imorgon ska jag träffa Sandra för att hjälpa henne med identitets bilden som skulle in igår egentligen men jag måste snacka med Annile som har hand om uppgiften så får lämna in den på måndag eller på tisdag.
 
Nu väntar jag bara på att maten ska bli klar och det dröjer nog 40 min till för vi ska äta kyckling i låda med ris. När jag inte har annat för mig så tänkte jag börja titta på en film, Lara Croft. Har ni sett dom?? As bra!! Hon är as cool i sin roll som Lara haha! 
 
Adios amigos! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback