Free day of school

 
Hej snyggingar!! Idag är det måndag igen och en ny start på veckan men idag är jag i alla fall "ledig" från skolan. Vi har typ en hemstudie dag men min mentor sa att man fick göra vad man ville. Så därför har jag planerat en sportig dag med fina vänner ♥. Först ska vi spela badminton i Fyris Fjädern i ca 2h efter det ska jag gå på step-up pass som jag alltid gör på måndagar och sen åker jag på handbolls träning igen. Jag kommer hålla igång hela dan idag haha. Perfect! Jag kommer kanske inte kunna blogga mer under dagen för kommer koma hem på kvällen och då måste jag duscha och gå och lägga mig för en ny skoldag imorgon, men kommer såklart blogga imorgon :) 
 
Ha en bra skoldag! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback