Primark


Idag har det blivit mest shopping på Primark. Fick med mig "lite" smått och gott. Visar i ett inlägg vad jag har köpt, när jag kommer hem till Sweden. Jag har också ätit godaste lunchen någonsin haha. Fish amd chips och det var såååå gott!!!! Hade intetit det på länge förns idag, men det var rätt dyrt.
 £ 12.25 eller något sånt vilket motsvarar lite mer än 120 kronor. It was worth it!! 

Idag blir det inte några sevärdheter utan det tar vi imorgon och så får vi hoppas på att det blir bra väder sista dagen vi är här??. Köpte också en likadan modell som Long Champ väskorna vilket var bra. Ville ha en ny väska till sommaren. Men kommer nog köpa en annan sen när jag är har på språkresa. 

Ha det så bra så får vi se senare om bloggar något mer eller inte. Kramisar <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback