Friday 29th

Bjuder på en bild från England. Ellen och Yvonne! :D 
 
Halva dagen har gått och ska snart gå på lunch med Julia, Neda och Daniela ♥ Dom slutade tidigt dag så då kunde dom käka med mig. Hela förmiddagen så har vi haft matte. Gick ganska trögt i början då jag var helt slut, men sen fick jag ett flow så det var bra. Sitter nu i korridoren i en skön soffa (som jag egentligen vill läga mig ner och sova i, haha) som jag skriver detta inlägg i. Ska snart gå och hämta mina grejer för att käka lunch någonstans på stan. Efter skolan ska ajg iaf umgås med Daniela igen ♥ Vi ska ha en sleep-over hemma hos mig idag vilket ska bli mysigt. 
 
Nu tänkte jag avrunda och så hörs vi senare! :) 
 
Ha en bra fredag!! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback