God kväll

... Har precis kommit ur duschen och ska gå och sova snart, för är rätt trött. Gick upp tidigt imorse för att det kom hit en gubbe redan klockan sju, som skulle sätta i parsiener (stavning?!) i alla fönster. Gjorde sedan i ordning mig och cyklade iväg till skolan. Min andra skoldag har varit helt okej. Vi gjorde en accessoar tävling. Jag och en annan tjej gjorde ett hårband och ett armband. Dock vann vi inte men vi fick godis iaf haha. Efter vi slutade vid två så stannade jag kvar en stund och pratade med min mentor om vilka kurser jag ska läsa osv. I 1:an är det rätt chill men sedan i 2:an och 3:an kommer det bli jätte mycket. För ska läsa till två inviduella val. 
 
Har inte så mycket mer att skriva just nu så ska gå och fixa mig inför sängen och så ska jag & Daniela kolla på PLL!! 
 
Hårbandet som jag har på mig gjorde vi idag i skolan. Vad tycker ni?? :p
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback