@ Heathrow Airport

Jag och Kimberly!!
 
Hola! Jusy nu beffiner jag mig på flygplatsen här i London. Resan hit har varit bra och allting men tråkigt nog lämnat alla människor man har lärt känna under dessa tre veckor :( Trodde dock min väska skulle ha övervikt (var så orolig) för vi vägde våra väskor hos värdfamiljen men dom hade en sån liten våg och väskan ramlade hela tiden men som tur så vägde den bara 22.2kg. Ska bli så skööönt att komma hem idag efter att ha varit borta i tre veckor från mamma och pappa, samt alla kompisar ♥ Klockan 13.50 går planet men gissar på att vi ska gå tidigare för vi är 31 stycken som ska me osv. Nu måste jag tyvärr avrunda detta inlägget för ska bege oss till affärerna nu och sen ska vi samlas för gå in på terminalen. "Hör av mig när jag är hemma om jag pallar hahaha XD"..
 
Bye bye! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback