Snart skolstart

Tja Josses läsare! Jag är Josephines kompis Julia, hon frågade mig om jag skulle vilja gästblogga lite så tänkte att jag skulle kunna försöka. Jag har inte speciellt mycket erfarenhet när det gäller att blogga så det här kanske blir lite kaos. Men men bättre att försöka och faila än att inte ens våga försöka och ta reda på vad man kan eller inte kan göra! ;)
 
Hur som helst, snart har ytterligare ett sommarlov flugit förbi och hamnat i historien av tidigare sommrar. Är det bara jag eller passerar somrarna fortare och fortare ju mer tiden går? Det känns som att man har massor av idéer i slutet av läsåret, idéer som man ser fram emot att förvärkliga under sommarlovet. Men sedan är det någonting som händer, tiden rinner ur fingarna och det slutar med att man inte riktigt har hunnit göra alla de grejer som man så gärna ville göra innan sommarn började. Antar att man måste börja planera och ta vara på tiden lite bättre! Om drygt en vecka börjar i alla fall skolan och då blir det dags att ta tag i verkligheten igen!
 
Så sista chansen nu att göra det ni har velat i sommar. Ta vara på sista veckan av sommarfrihet! ;D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback