Lockigt

(Önskar att mitt hår alltid kunde vara sådär ↑).
 

Hellu, helu! Idag har jag varit på stan med Ellen och Sofia som kommer från samma adoptivgrupp som mig vilket var jättekul. Vi lunchade på China Garden och åt kinabuffé vilket var jättegott. Åt inte bara en macka till frukost och vi åt lunch förns vid 12.30 ungefär. Efter lunchen var jag prppmätt, typ matkoma haha - blev bara mätta av maten med sedan så tröck jag i mig två skålar med glass som dom också hade. Jag passar på att äta hur mycket som helst när jag äter asiatiskmat. Sen gick vi en stund på stan köpte inget på stan utan kollde lite. Om jag skulle köpa något så viste jag inte vad det skulle vara för jag har kommit in en period där jag ska spara, spara och spara! "Köpa så lite som möjigt" - för att sedan ha till något roligare som jag kan behöva till england och när jag ska åka på språkresa i tre veckor. #taggad som fan!!!! Det är ett tag kvar. Hur som helst efter jag hade varit på stan så åkte jag upp en sväng till Gränby Centrum för att titta lite där men hittade inget där heller, och sist men inte minst så svängde jag föbi skopungten med mamma för att kolla på ett par höst skor till mig. Det är sånna som typ alla har, som ser ut som korta ridskor. Det var bara det jag köpte idag. - Hur har eran Lördag varit? :)
 
Om en liten stund ska jag tagga inför mello-mys med mamma och pappa. - Tror ni att det är några bra som uppträder ikväll? :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback