10e Januari

 (old pic)
 
Hej! Äntligen fredag och skönt med helg. Dom här tre första dagarna efter jullovet har varit rätt så chill men ändå ganska mycket att göra. Kom precis hem och sitter just nu och tittar på H2O haha. Det är kul att titta på filmer/serier som man tittade på när man var yngre för då får man en liten tillbakablick. Ikväll ska jag inte göra något speciellt typ bara äta popcorn och kolla på film som ajg alltid brukar göra när det är helg haha. Nej, nu ska jag gå och ställa in min oboy så att den blir till varm chocklad. Mys!
 
Ha en trevlig fredag så hörs vi senare eller imorgon ;)
 

Kommentarer
Postat av: Emelie

Haha H2O kommer jag ihåg! Det var rätt bra ;)

Svar: Haha! Jaa XD ;)
jossezsite.blogg.se

2014-01-11 @ 00:46:28
URL: http://nattstad.se/bymelli

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback