Instagram from England

Hej! Har inte bloggat på en eller två dagar för att jag inte har orkat. Asså det är verkligen aktiviteter och skola hela dagarna så att det tar kol på en. Man börjar liksom klockan 9 på morgonen och kommer hem vid halv 11 varje kväll liksom, så man blir helt slutkörd. Idag har jag iaf tid att bloggar för att jag har legat hemma idag hos värdfamiljen för att jag är sjuk. Jag har kännt mig snorig, hostig och ont i halsen ett par dagar som jag har stått ut med men just idag så känndes det inte bra :( Jag som aldrig brukar vara sjuk haha, men sånt händer väl alla??. 
Missade utflykten till Portmouth idag men imorgon så ska jag iaf åka till Oxford för vill verkligen dit, plus att jag betalade extra till det oavsett hur jag känner. 
 
Nog om mitt sjukande haha. Tänkte att jag skulle bjuda på instagrambilder idag, för har inte gjort det på typ en månad hehe.. Enjoy ♥
 
 1. Sealife Center// 2. Nya hörlurar från Beats..// 3. Första glassen i Brighton. Mums!// 4. Partylook från veckan// 5. At the beach club :)// 6. En känd målning på ett hus i Brighton (kommer inte ihåg namnet på det)// 7. Gruppbild innan disco, med människor från Hongkong// 8. Första trippen till London!!

 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback