Sick sick sick

(klicka på bilden för att komma till sidan!)
 
Halloj! Hoppas ni mår bättre än vad jag gör? Alla vi tre har varit hemma hela dagen för att vi mår bajs kan jag säga er. Jag har fortfarande hosta och ont i halsen vilket inte är kul när man är på språkresa men imorgon ska jag gå iaf och på Lördag för då är det shopping i London!!! :D Så taggad på det, så var hemma idag istället. På lunchen idag gick vi och köpte fish and chips så vi fick en liten nypa luft. Just nu sitter jag i sängen och äter samt lyssnar på Journey. Kan inte få nog av det bandet för det är sååå braaa tycker jag. Kollar på dem lite runt på youtube och då såg jag att dom hade fått en ny sångerska vilket jag inte visste och att han hade ett tufft liv under sin barndom. Det lät intressant tyckte jag så såg ett klipp om hur han hade det och ni kan själva titta på youtube. Sök bara på Arnel Pineda. 
 
Nu ska jag fortsätta lyssna på deras grymma musik och chilla resten av eftermiddagen/kvällen. Ha det bra, kramisar ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback