Paintball

 
Go kväll! Förlåt för att jag inte har bloggat på två dagar men har haft fullt upp med flytten och har smatidigt hängt med vänner och träffat släkt haha. Mycket som pågår just nu. Igår så var min stora syster Hanna hemma hos oss i vårt hus ute på landet med Ida-Li och alla hennes hundar (hennes nya hund som ni ser på bilderna ovan↑), Blaze hette han och var typ 4 veckor gammal. Asså såååå gullig, så att man dööör!!!!! ♥
 
Idag: Har jag hjälpt till med flytten lite på morgonen och sen vid tolv tiden idag så åkte jag och spela paintball med grabbarna. Det är skiit kul, så om ni inte har testat det förut så göör det! (dum fråga haha XD). Blev några matcher men vi var ganska få bara 6 stycken - men det var kul ändå! :) Var själv några gånger alltså en mot en och det var lite creapy (haha) för man vet ju inte vart motståndaren är liksom :P Så är rätt trött nu pch bara skypar med Julia och chillar på rummet. 
 
God natt! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback