Chockladbollar

 
Hejsan! Idag är det Söndag och jag är hemma och chillar + pluggar lite och imorgon börjar skolan igen. Är ni taggade för NP denna vecka? Några av er har kanske redan börjat med nationella proven? Hur som helst så har jag bakat chokladbollar idag. Stolt! Nej, men jag har sagt det typ varenda helg nu ska jag baka chokladbollar eller inte? Har skjutit upp det tills dag då jag äntligen pallrade upp mig från soffan och började baka. Brukar inte baka så ofta annars men ifag gjorde jag det för har inget annat att göra haha. - Vad ska ni göra idag då?// Vad har ni gjort idag? :)
 
Nu får ni njuta av eftermiddagen som är kvar utav denna helg så hör jag av mig lite senare. Kramisar från mig ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback