Sista Mars

Free Fallin´ - John Meyer // Medicine - Shakira Ft. Blake Shelton // You & I - One Direction // Wildest Moments - Jessie Ware
 

Hola amigos! Måndag och en ny vecka igen med skola å allting. Själv är jag inte så taggade på skolan men det bästa med skolan är alla kompisar we have and how fun we can have together. Right?. Haha, nu blev det lite svengelska här men jag har haft en bra skoldag. Sista kursen på kunskap som vi har startat med idag och inte så långt kvar tills vi och alla andra går ut 9:an. Får njuta av den sista tiden man har tillsammans now ♥ Ovan kan ni se några låtar jag har typ lyssnat på 24/7 haha, men dom är så bra och jag älskar att lyssna på dem speciellt i skolan för blir så otroligt koncentrerad på skolarbetet och speciellt när vi har två no-prov. Denna vecka (på fredag) och nästa vecka då vi har nationella igen. Har även nationella muntliga i svenska denna vecka vilket jag inte är så taggad för... men, men man får göra sitt bästa liksom. 
 
Om 9 minuter börjar top model och är så pepp för att se dagens plåtning dom ska göra eller vad dom nu ska göra haha. ^^Visste ni förresten att Ellinor och Kevin är tillsammans? They are so cute together ♥
 
...Enjoy your Mondag evening :*... 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback