Latest Instagram

 
1. Ida-Li äter jordgubbar// 2. Top Model final mellan Ellinor & Feben// 3. Jag i London utanför Westmenister Abbey// 4. Sista midagen i London// 5. Sista besöket på Satrbucks haha^^// 6. En gata i London...// 7. Frukost på Starbucks (i London)// 8. Selfie :P// 9. Fotbollsskor, a lot of them// 10. Frappuchino @  starbucks// 11. Frukost på planet till London// 12. Mot London!! Wiiihoooo!!// 13. Plugg forever alone på Fågelsången// 14. Stan med Sofia!! 
 
Det var länge sedan jag lag upp mina senaste instagrambilder så tänkte att det får bli lite mer nu än bara fyra eller åtta bilder som det brukar vara.

 
Hej! förresten, så skönt med helg och det är ännu skönare att få matte-nationella avklarat för gott haha. Vi hade sista delen idag och det gick väl helt ok. Bättre än vad jag trodde faktiskt. Sen nästa vecka har vi en uppgift som ska in och sen är det bara so-nationella kvar också å sen så är det slut på kursen. Wiihoo!!! Nej, men vanliga ämnen har man chans att göra också till vecka 21/22. Pluggar också järnet till körskolprovet som är på måndag. Omg!!! Har tagit mig såhär långt i kursen och nu vill jag verkligen klara provet på första försöket after a long time of waiting. Denna helg och nästa helgen så väntar massa roligheter som jag ser fram emot. Daniela är nämligen här nu så ska gå och vara lite social hehe, men jag berättar mer imorgon. 
 
Ska ni se på Let´s Dance finalen? Vem tror ni vinner??? 
Ha en bra Fredag, puss&kram ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback