1 September

 
Hej på er! Nu har vi gått in på Oktober vilket betyder höst! Eller höst och höst men snart kommer den iaf vilket betyder snygga höstkläder, halsdukar osv. Idag har jag haft rätt chill i plugget. Engelska och styling-lektion. Båda gick faktiskt riktigt bra måste jag säga för på engelskan redovisade jag min "podcast" och på style lektionen så gjorde jag ett bra kollage med eklektisk-stil som min lärare blev nöjd över! :-) 
 
Efter skolan så mötte jag upp Daniela på stan för att gå på jakt efter en skinn-jacka till henne. Sen så gjorde vi inte så mycket mer än att åka hem till mig en stund. Nu ska jag måla naglarna för har inte haft nagellack på ett tag, plus att kolla vad jag ska ha på mig imorgon. Annars blir det så stressigt haha. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback