7 September

 
Idag blir det en chill söndag ör mig vilket är väldigt skönt måste jag säga! Har precis flyttat upp till mamma då jag ska bo hos henne denna vecka och nu sitter jag här och chillar lite framför datorn. Ska nog ta och plugga lite svenska och mode-styling senare för vi har lite uppgifter i svenskan som vi ska lämna in på tisdag, men kommer nog missa en del av den lektionen då eftersom jag ska bort, så bäst att ligga lite före. Det skadar ju aldrig haha XP 
 
Igår så var jag också hemma och chilla för det mesta och sen på eftermiddagen åkte jag lite hastigt till Julia för att plugga och hålla på med musik, vilket var super kul!! :-) Det är alltid roligare att plugga med någon när man är fokuserad och inte flummig och borta (som jag brukar vara...) hahaha^^. 
 
Hörs nog lite senare, kramisar! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback