19 Augusti

 
Två härliga bilder från Rhodos
 
Hej på er, hur har eran andra skoldag varit???! Igår så missade jag min första för jag åkte nämligen till Stockholm för att skriva körkortsprov till moppe - och jag KLARADE DET!!! :D Så himmla glad :)) Så, idag var min första dag. Det var helt okej, gillade min nya mentor och lärarna men träffade bara två av dem men har träffat de andra förut och tycker dom är jätte trevliga. Det vi gjorde idag var att bowla och jag kom sist haha och sen käkade vi lunch och efter det fick vi gå. Gick en stund på stan medans ag väntade på Daniela och jag fick med mig ett paraply hem för mitt slängde jag i england. Ikväll så ska vi åka och hjälpa mamma, då vi ska hämta hennes säng och jag ska titta på en säng-gavel till mitt rum hos mamma. Excited (stav?!). Sen kanske det blir att åka lite moppe om det inte regnar. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback