22.29 (Grekisk tid)

Utsikt från vår balkong. 4:e våningen

God kväll! Gjorde ett inlägg tidigare idag som inte kom upp av nån konstig anledning?! :S Jag publicerar det när det kommer upp iaf. Sitter nu i lobbyn efter att ha varit ute på en kvällspromenad bland de fina små-affärerna på gatan. Köpte ett fotarmband och en lakers tröja som jag ska ha på dagarna då man bara ska gå iväg och köpa lunch. 
 
Eftersom internet är så trögt här så kan alla bilder inte komma med för att det tar så extrem lång tid, så att ni vet. Men lägger upp dom som är kvar när jag är hemma och berättar mer om vad vi har gjort och så. Som sagt, ska göra mitt bästa och när jag får tid. Egentligen så är inte denna resa för att "bara blogga" men jag kan inte låta bloggen stå tom. 
(Kanske försöker hitta en gästbloggare sålänge :p)
 
Nu ska jag gå upp till rummet, läsa min bok och sen sussa inför en ny dag imorogon! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback