Fredag 22/8

Första eller andra dagen i England!! :D 
 
God kväll! Kom precis hem för en stund sen från mina kusiner. Gick hem rätt tidigt för är rätt trött eftersom jag gick upp vid sju imorse för att möta Julia vid hennes skola, sen hem och sen till min skola. Haha mycket fram-och-tillbaka idag. Jag började iaf halv tio så det blev tidigt för mig imorse. I skolan hade vi rätt chill "typ". På förmiddagen så hade vi lekar 1:or, 2:or och 3:or för att lära känna varandra. Det var helt ok. Efter lunchen så hade vi filmvisning och jag somnade under filmen haha, så kan det gå :P Och efter det så gjorde vi inte så mycket. Vi fick gå hem vid halv tre tiden och då åkte jag tillbaka till Julias skola för att ge en present till Daniela, eftersom hon fyller år imorgon!! ♥ 
 
Nu ska jag krypa ner i täcket och kolla på någon film, vilken det blir vet jag inte men vi hörs imorgon!! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback