Hemma

Rhodos gamla stad..
 
Hejsan på er! Har ni haft en bra skoldag idag? Eller ni kanske inte har slutat än?? :P Själv så har jag haft två lektioner. Engelska och hantverk-någonting... Vi har rätt långa lektioner och våra lektioner är typ 3,5h långa. Men vi tar små pauser under lektionen istället. Kom precis hem för några minuter sedan då jag sprang in på Gränby Centrum för att köpa block och sudd till skolan. Nu får man ju inte block osv.. i skolan haha. Lite senare ska jag åka hem till Julia och ha skojj!! Ska gå och äta lite mellis nu, eller vad det blir och sedan ska jag kolla på skolans hemsida, om jag kommer in. För har redan tappat bort min inloggning hehe... 
 
Ha en fortsatt trevlig måndag! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback