Restaurang Athen


Tjena! Ledsen för att jag inte bloggade mer igår. Jag kollade på serie, typ hela dagen och sen så kom Daniela till mig på eftermiddgen. Efter hennes träning så åkte vi till studenternas för att gå på ute-bio. Utebion var jättemysigt och dom visade " Nyckeln till Frihet". Hade aldrig sett den filmen förut men den var helt okey. 

Just nu sitter jag på Athen med mamma och pappa för att äta middag. Lite mysigt sådär nu efter två veckors flyttande från "landet". Tidigare idag så har jag och pappa shoppat på Ikea och åkt runt till andra olika affärer. Det blev lite lampor, ett överkast till mig, blommor osv.. 

Bloggar kanske när jag kommit hem annars så blir det imorgon. ha de bra sålänge!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback