11 Oktober

Old pic from England 2014
 
Hej på er! Ber så mycket om ursäkt för att jag inte har boggat på typ fem dagar.. Känner mig hemsk (haha?!) Hur som helst så har jag haft fullt upp och därför inte haft tid till att blogga. Jag har bytt gymnasieskola, haft ganska mycket i studier eftersom att jag har missat (typ) halva osv. Sen så har jag haft träningar. Men det mesta är nog studierna har pluggat ganska hårt för att komma in i samma grejer som alla andra är på, men jag ska försöka bättra mig. 
 
Igår efter skolan satt jag kvar och pluggade till skolan stängde, sen åkte jag, Daniela och Alva ner på stan en stund för att kolla lite i affärer och efter det åkte jag till mina kusiner och sov där, till idag. Hela min kväll framför Idol igår tillbringades med mina böcker haha, inte så social men jag behöver plugga så mycket jag kan för att just hänga me. 
 
- Om en liten stund så ska jag och mamma åka och käka Subway som lunch (mums!!) sen så ska jag ägna mig åt naturkunskapen och sedan träffa lite kompisar på stan. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback