Four days left

... Jaa, nu är det inte många dagar kvar tills man går på höstlov. Så jäkla skönt det ska bli! Dock kommer jag nog få plugga på höstlovet också för har två prov veckan efter hehe.. Det tar aldrig slut hahaha, men det får man leva med och nu har jag valt en skola med mycket plugg i - så det får jag ta. Det är kul att plugga när man har bra studiesätt och förstår det man pluggar, då är det kul tycker jag! 
 
Min kväll ska ägnas åt lite kemi för har prov i övermorgon och fattar typ inget, men jag får göra mitt bäste ifrån mig eftersom jag bytte mitt i terminen. Jag hoppas att det kommer gå bra iaf. Imorgon åker också Daniela till Serbien vilket betyder att jag inte kommer få se henne på två och en halv vecka :'( Hur ska jag klara mig utan dig?! Haha, men jag får hålla ut <33 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback