Race Marine

Hello!
Idag så har jag inte hunnit blogga för jag har varit inne i stan hela dagen. Hittade lite saker på Team Sportia och Stadium :). På Team Sportia köpte jag en dunjacka"svart", coatch tejp och tigerbalsam som jag har till sporten. På Stadium så hittade jag en hodd-tröja, märket var Race Marine. Älskar den, valde mörkbål :).
 
Nää, nu ska jag nog ta och skriva på min bloggdesignbok som jag håller på med :). Jag skriver den på solentro.se.
Det är en hemsida där man kan skriva böcker, beställa och så fixar dem boken åt dig så får man hem dem på posten, eller man får nog hämta ut dem :). Bilder på Race Marine-tröjan får ni se en annan dag! ;)
 
-Vad har ni gjort idag då? :)
Enjoy! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback